Sähköisen asiointipalvelun (Nordhealth Connect) kautta toteutamme kuntoutukseesi sisältyvän etäkuntoutuksen mm. viesteillä ja videopuheluilla. Lisäksi asiointipalvelussa voit täyttää kuntoutukseesi liittyviä sähköisiä lomakkeita ja voit ladata materiaaleja.
Sinulle lähetetään linkki sähköpostiisi, jolla pääset rekisteröitymään Apilan sähköiseen asiointipalveluun (salasanan luominen). Saat postia siihen osoitteeseen, jonka olet ilmoittanut Kelan hakemuksessa. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla tarvitset joko mobiilivarmenteen tai verkkopankkitunnukset tunnistautumiseen. Suosittelemme käyttämään asiointipalvelua Chrome –internetselaimella.
Käy tunnistautumassa palveluun 7 vuorokauden kuluessa. Mikäli tunnistautumisesi viivästyy, sinun tulee tilata uusi aktivointilinkki osoitteessa https://ikifit.connect.nordhealth.com/
Klikkaa ”Unohtuiko salasana?” -painiketta. Uusi aktivointilinkki lähetetään sähköpostiisi (tarkista tarvittaessa myös roskapostikansiosi).
Mikäli kirjautuminen ei onnistu tai et saa aktivointilinkkiä postiisi, ole yhteydessä kuntoutus.apila@ikifit.fi
Rekisteröinnin jälkeen pääset kirjautumaan palveluun sähköpostiosoitteellasi ja luomallasi salasanalla. Kirjautumaan pääset osoitteessa https://ikifit.connect.nordhealth.com/
Löydät esikyselyt asiointipalvelun etusivulta välilehdeltä "Lomakkeet". Täytä sivuillasi näkyvät esikyselyt viimeistään viikkoa ennen kuntoutuksesi alkua. Kiitos!
Lisätietoja kuntoutukseen saapumisesta ja jaksostasi saat:
03 2716 11 (puhelinaika: ma - pe klo 10-14)
kuntoutus.apila@ikifit.fi
Lisätietoja kuntoutuksesta ja hakemisesta:
tietoakuntoutuksesta@ikifit.fi
Lisätietoja kuntoutukseen saapumisesta ja jaksostasi saat:
03 2716 11
puhelinaika:
ma-pe klo 10.00-14.00
sähköposti:
kuntoutus.apila@ikifit.fi
Lisätietoja:
- Hyvä tietää (pdf)
- Apilan vakuutusturva Kelan kuntoutuksessa oleville asiakkaille